Bättre och bättre...

...dag för dag :) Lite gråt och tandagnisslan är det allt men Sebbe börjar finna sig i livet på dagis nu! Idag hade 7 av barnen varit ute i skogen och det hade både Sebbe och Bella gillat. Funkar oftas bra med mat för vår annars matstrejkande tjej och det känns jätteskönt.

Jag struntade ju i vagnen igår och tog mig en liten funderare på vad det är jag behöver egentligen... En vagn som vi älskade här hemma ( tom Micke alltså....) var vår Maclaren techno XT som jag sålde när jag köpte Bugaboon. Surfade in på mothercare.co.uk och se, där fanns den till extrapris!!!!! Kunde ju inte motstå, även om vi inte kommer kunna använda den på ett tag till Dominika, så jag ringde moster Nilla som genast fixade en beställning och hon kommer ta med sig vagnen när hon kommer till dopet i maj, TACK SNÄLLA!
En bild kommer här:
Vagnen
Perfekt för framtida shoppingturer istället för att ta med sig tunga sittvagnen. Den gick på 1700 inkl frakt istället för 2500 eller nåt som den kostar i Svärje :)
Nu ska jag amma bebis innan jag ger mig ut en sväng, jag och Sebbe ska gå och handla lite inför helgen, det är ju schlaaaager igen :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Åååå vilken superfin vagn. Vilken snäll syster du har.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback