Jeansen är på!

Nu har jag kommit i mina "mellanperiodsjeans"! En storlek till vill jag ner, minst, men jag kommer vara helnöjd om jag tar mig till första delmålet lagom till dopet.
Sebbe ville inte gå till dagis i morse och han var ledsen vid lämningen. Jag ringde och pratade med personalen och då satt han i knät på en fröken men han hade iaf lugnat ner sig. Bella lekte i hundråttio som vanligt, hon bara vinkar till pappa och säger "bye bye" ( nån har sett för mycket på Teletubbies här hemma haha!)

Spanade ju vagnar i går igen och har nog nästan bestämt mig för en City cross ändå, ingen aning vilken färg bara, Micke tyckte att den rosa/svarta och lime/svarta var för extrema, så det blir väl en neutral färg ändå, lättare att sälja sen.
Teutonia rocky kändes oxå bra, ska leta på nätet om jag kan hitta den billigare nånstans.
Nu vaknade Dominika igen, hon har sovit jätteoroligt nu i två dagar, kan inte komma till ro riktigt. Fast hon sover ju bra på natten och det är ju huvudsaken!

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt Sandra!!!! Kul! Grattis! Här är det väl 1 kg kvar (hade gått ner allt men men...). Men jag vägrar att använda mammakläder så jag har kört hårt med mina vanliga kläder *hehe*. Pontus var 5 mån när jag började med mina vanliga kläder så det kändes viktigt den här gången.

Stackars Sebbe. Hoppas att det går bättre snart.

Lycka till i vagndjungeln!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback