Måndag fram till onsdag...

Ja, då kör vi igång igen med veckan, tråkig måndag som går över i tråkig tisdag och onsdag, sen är Micke ledig i två dagar och sen är det melodifestival igen, kul liv jag verkar ha va? *blink*
Fick skriva en "to-do"-lista i morse för att rensa hjärnan lite, känns bra att kunna bocka av grejer så att jag ser att jag får nåt gjort! Sen är jag ju så fånig att jag skriver upp alla pyttegrejer jag ska göra under dagen, som typ diska som jag ändå alltid gör, bara för att det är så kul att bocka av :)

Ringde MVC om efterkontrollen, typiskt nog så har min barnmorska brytit lårbenshalsen och är sjukskriven, så jag ska gå till någon annan nästa fredag. Blääää, avskyr gynkontroller, usch!
Har hunnit fixa lite papper oxå, ska bara boka om en tandläkartid sen börjar jag ha det hela under kontroll igen. Kanske nätterna blir lite lugnare då för jag ligger faktiskt och drömmer om saker som jag måste få gjort, hur trist är inte det? Sånt vill jag inte slösa drömtid på när jag kan ligga på en strand nånstans i Karibien istället haha!

Vi har haft en lugn helg, tittat lite på schlagern som jag fortfarande tycker är värdelös, inte en låt som stack ut. Förstår inte varför Kikki har fått sån uppmärksamhet, kul för henne att hennes femtielfte comeback lyckades men bra låt? Näe!
Hämtade paket från H&M, Bella fick lite nya kläder, se bild nedan. Jag klippte bägge barnen oxå, ska försöka fota Bellas nya frisyr senare.
Desto intressantare helg hade väninnan som äntligen klämde ut sin lilla Vera, 13 dagar över tiden. Stort grattis igen vännen, ser fram emot barnvagnspromenader och nyttiga fikor framöver!

Bellas nya kläder

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gillar oxå å göra attgöralistor :) känns så himla skönt när den är avklarad :o)
Du jag har bytt min dagbok till en ny, med andra ord till baka till den här som du även skriver i, för min gammal tog bort en massor av dagboksinlägg som jag skrev och där bland annat den med mitt recept som jag berättade om, *suck* ska skriva in det på nytt plus ett annat oxå :o)
Ni får ha det så bra!
KRAAM!

Postat av: Marie

Haha jag trodde att jag var listdrottningen men jag överlämnar den titeln till dig ;-) - lista över att diska? *S*

Håller med gynkontroller är inget kul alls :-(.

Du, vad är det med den här schlagerturneringen??? När kommer de bra låtarna??? Börjar bli orolig här...

Kram kram

2006-02-28 @ 10:03:09
URL: http://marieas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback