Mitt på dan blogg :)

Lunch avklarad, erkänner att jag mutade barnen med lite Pacman spel *nostalgi*. Det blev rester från igår, dom underbara pastarullarna med ricottaost. "Tyvärr" spred sig ju doften här i huset när jag micrade dom så jag fick dela med mig till barnen haha! Grymt gott alltså, skulle kunna laga det idag igen om jag hade haft ingredienser hemma!
Det hade gått bättre med Sebbe idag på dagis, men han är fortfarande väldigt orolig. Vid lunchen hade dom fått springa ut med honom var femte minut för att han ville se om jag redan var där. Fröken bad mig komma lite innan tolv på måndag för Sebbes skull. Han hade iaf pinkat på dagis och det är ju ett steg i rätt riktning :)
Sa till om att vi vill att barnen ska få gå på fredagar oxå och det gick bra, återstår att se om det blir ändrat igen...

Lycka är att upptäcka att programkortet från Comhem har kommit, så nu kan jag se reprisen av förlossningskliniken klockan 16! Här kommer det alltså mutas vilt i eftermiddag haha, jag bara SKA se det programmet :)

Kommentarer
Postat av: Mams

Ohhh! Tack för tipset om förlossningsprogrammet! Älskar att titta på sånt!

Trevlig helg!
Kram M

Postat av: Mams

Hej!
Såg du förlossningsdokumentären igår? Vad tyckte du? Jag blev lite mörkrädd...Visst är det väl lite bättre här hemma i Sverige? Fick nästan känslan av att all personal var outbildade eller nyutbildade! Sedan verkade det så rått allt ihop?! Äh, jag vet inte... Den svenska dokumentären som gick på fyran för en tid sedan om svensk förlossningsvård var mycket bättre tyckte jag.

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Mams

2006-02-18 @ 08:22:44
URL: http://mams.blogg.se
Postat av: Anniz

Hur gick det igår?? Fick du pratat med dagis om barnens tider?? Ha en trevlig helg!!

Kram Anniz

2006-02-18 @ 13:58:17
URL: http://medlem.spray.se/annizen
Postat av: Marie

Din Sebbe verkar väldigt lik min Pontus tycker jag när jag har läst hur han är i din blogg - inte bara detta inlägg utan överlag ;-). Skönt att han hade kissat på dagis nu.

Kramar

2006-02-19 @ 15:24:17
URL: http://marieas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback