Hmmm

Läste precis att Jessica Folcker som fick en dotter för en kvart sen, typ, ska sjunga på lördag ändå. Jag bläddrar tillbaka i minnet efter senaste förlossningen, 4 dagar efter var en torsdag.. då hade mjölken precis runnit till för mig, dvs megabomber som gjorde asont. Apotekets megabindor med extralånga jättevingar (haha) satt på plats med hjälp av mormorstrosor i storlek STORA. Jag hade fortfarande lite svårt att gå efter allt tryck mot svanskotan, var lite hes efter allt skrik när ungen skulle ut och jag blev andfådd av att säga fler än tre ord på raken i en mening. Hormonerna rusade friskt och jag kunde börja grina till Bolibompa ;)
Ställa sig på en scen i direktsändning och sjunga? No way!

Kommentarer
Postat av: Mams

Du ska se, man lär väl inte ens märka på henne att hon är nyförlöst...det brukar vara så! Ja, jag vet inte vilka mirakel metoder alla kändisars stylister har;0) Fast det är klart, inte ens nu efter 4,5 år sedan man var nyförlöst skulle jag kunna stå på scen...Öhh, men det beror nog mer på annat!!!! Ha, ha, ha!!

Nog svammlat från mig!
Kram Mams

Postat av: Marie

Nickar och håller med. Satt och undrade över samma sak själv - hur är det möjligt. En annan hade ju fullt sjå att amma och kunna fixa med allt på BB själv eftersom maken var hemma med sonen större delen där dag 4 efter förlossningen.

Kramar

2006-03-01 @ 17:05:49
URL: http://marieas.blogg.se/
Postat av: cecilia öhrn

Ja är det inte helt otroligt vad vissa utsätter sig för. Var mamma, damn it. Sjunga kan du göra sedan, liksom!
jag har börjat blogga igen förresten....

2006-03-03 @ 10:03:42
URL: http://mammaliv.blogsome.com/
Postat av: Anniz

Mest intresserad av hur hon ska ta sig in på scenen...i rullstol?? Personligen tog jag mig fyra dagar efter förlossningen fram genom att skruva stegen och vanka som en anka...Men jag såg att Charlotte P sa att hon inte ska vara ledsen om hon inte kommer i klänningen...ibland kan det ta lite tid för magen att dra ihop sig...Haha!!

Kram Anniz

2006-03-03 @ 11:19:16
Postat av: oja

*asg*
kommer nog speja om där syns nån jättebinda, mjölkfläckar eller annat avslöjande man kan hacka ner på i triumf ;)
Nä allvarligt..jsg hade inte heller fixat det faktiskt.
Ha en bra helg!

2006-03-03 @ 11:51:36
Postat av: Varginnan

Ja, själv hade jag inte ens kommit hem från BB efter fyra dagar - vare sig med första eller andra barnet...
Att sjunga på scen - knappast. Skulle väl bara falla i gråt. Hormonstinn och dann.

2006-03-04 @ 00:15:05
URL: http://blogg.passagen.se/varginnans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback