Lilla vän

Minst ett vaket barn på dagen och det är kört att sitta vid datorn... får se hur länge Dominika vill ligga i vagnen nu, storisarna sover med pappa :)
Sebbe vaknade, drack halva vällingen och spydde därefter densamma, lite feber och glansiga ögon så det var bara att ringa dagis och säga att barnen stannar hemma. Sebbe ttjatade nog i två timmar att han ville gå till dagis och att han inte var sjuk, dagis har blivit poppis här hemma nu haha!
Dagens än så länge skönaste kommentar fick pappa av sin son när han stod framför tv:n: "Du står i vägen lilla vän" *s* Lite detektivarbete och vi kom på att det är barnens favvofröken Zahra som brukar säga "lilla vän".
Lät ju helkul när lilla Sebbe sa det till stora pappa hahaha!

Husets mor tog med bebis och rymde från spyorna här hemma till Kista galleria, hade fått en bonuscheck på 200 kr på HM som jag ville utnyttja. Mycket fina kläder överallt men inte en chans att jag köper nåt i den här storleken till mig själv, så jag kom hem med ett par hängseljeans, kallingar med drakar på och ny röd vårjacka från Lindex till Sebbe och ett par jeans och ett par röda mjukisbyxor som det stod "Bamse" på i häcken till Bella. Märks en tydlig skillnad mellan könen här hemma för Sebbe fick man muta för att han skulle prova kläderna och Bella kutade fram och slet i kassarna och ville prova bägge byxorna på samma gång :) Sen gick lilla fröken och tittade sig i spegeln och visade upp sig för alla som ville titta på.

Uppdaterar mina länkar lite, välkommen tillbaka säger jag till
Cecilia!


Kommentarer
Postat av: Mams

Men så kul att Sebbe gillar dagis nu!!! Synd att ni nu har spyor *bläk*

Hoppas dock att ni får en frisk helg!
kram Mams

Postat av: Mams

Halloj igen! Du kanske kan hjälpa mig med en sak;0) Hur gör man när man skriver ett ord/namn och så blir det ett sträck under som gör att man kan klicka sig vidare till den länken...typ som du har gjort ovan med Cecilia! Förstår du hur jag menar?! Tacksam för hjälp!
Kram igen

2006-03-03 @ 17:28:17
URL: http://mams.blogg.se
Postat av: cecilia öhrn

Tack vad gullig du är!

2006-03-03 @ 22:03:16
URL: http://mammaliv.blogsome.com/
Postat av: Marie

Ååå vad mysigt. Längtar så tills min tjej vill prova kläder :-D fast samtidigt vill jag ha henne så liten som hon är nu för alltid. Pontus är som Sebbe när det gäller att prova kläder.

2006-03-06 @ 22:19:49
URL: http://marieas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback