Ska jag eller inte?

Blev sugen på att byta blogg, håller som bäst på att lära mig hur allt funkar på nya stället, men jag velar lite....
Här är ju allt på svenska och det känns ju lite enklare, men samtidigt gillar jag funktionerna bättre "därborta".
Måste ju erkänna att superfåniga Sandra tycker det känns jobbigt att nollställa besöksräknaren hahaha! Fast det känns ju rätt bra att starta om på nytt nu när vi har en ny familjemedlem! Måste spara ner hela den här bloggen först så jag kan gå tillbaka och läsa sen, eller så att barnen får läsa sen när dom blir stora.
Ni kan kika in om ni  vill, kommer självklart direktlänka sen om jag byter:
Nya bloggen

Kommentarer
Postat av: Mams

Hm, svårt! Jag tror att jag gillar detta ställe bättre, men det är ju så klart en vanesak!

Kram M

Postat av: Sandra

vet precis va du menar, är alltid ute efter en bättre blogg än den man har, men nu håller jag mig till den som du har nu. Den funkar alltid, dem andra jag har testat har antingen inte funkat eller så har inläggen man postat inte kommit fram grrr. Ja ja, hoppas du hittar den du gillar :o)
KRAM!

2006-03-06 @ 19:19:31
URL: http://hem.bredband.net/izaotim
Postat av: Marie

Den var fin den ;-). Själv trivs jag bäst här på blogg.se så jag kommer nog att finnas kvar här ett bra tag till :-D. Vanesak helt klart ;-)

Kram kram!

Ps. Självklart lägger jag till nya stället bland mina favoriter också Ds.

2006-03-06 @ 22:25:09
URL: http://marieas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback